MODALITATI LIVRARE:

1)  Livrare prin flota MYSTORAGE

TERMENI SI CONDITII GENERALE CU PRIVIRE LA LIVRAREA PRIN MIJLOACELE DE TRANSPORT MYSTORAGE

In orasul Cluj-Napoca si in satele si comunele invecinate, pe o raza de 20 km de la adresa depozitului, transportul este gratuit pana in fata la domicilu, clientul isi asigura transportul de la masina My Storage in curte sau casa.

Livrarea se face pana unde masina poate parca in conditii de siguranta

Soferul ajuta la descarcarea produselor din masina insa nu si la manipularea lor in curte/cladire.

Este recomandat sa fie persoane care sa ajute la transportul produselor de la masina MYSTORAGE pana in casa/curte/apartament

In situatia in care, la numerele de telefon lasate nu raspunde nimeni, nu ne asumam raspunderea pentru neplacerile cauzate de intarzieri, insa transportul va fi reprogramat.

Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile in livrarea marfurilor cauzate de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile, defecte ale autoutilitarei de transport). Si in acest caz, transportul se va reprograma.

2) Livrarea pe palet

Produsele voluminoase se livreaza clientului prin serviciu de transport pe palet, prin intermediu firmelor de logistica cu care My Storage are semnat contract de colaborare semnat.

Marfa se ambaleaza corespunzator pentru a nu se deteriora pe perioada transportului.

Este recomandat sa fie persoane care sa va ajute la transportarea produselor de la masina firmei de logistica mandatata de MY STORAGE, pana in casa/curte/apartament/cladire.

3 ) Livrare prin Curier

Livrarea produselor se realizeaza si prin intermediul companiilor prestatoare de servicii de curierat cu care MYSTORAGE a incheiat un contract in acest sens. Livrarea are loc din depozitul online catre adresa mentionata in comanda, cu costul afisat inainte de finalizarea acesteia.

Este recomandat sa fie persoane pentru transportarea produselor de la masina curierului pana in casa/curte/apartament/cladire.

4)  RIDICAREA PRODUSELOR DIN DEPOZIT

MY STORAGE va ofera si posibilitatea de a ridica produsul direct din depozit. Prin intermediul acestui serviciu puteti rezerva produsele in depozitul MYSTORAGE , achitand contravaloarea produselor inainte de a va deplasa la depozit. Aceasta optiune este valabila pentru produsele care se afla in stocul depozitului( si doriti sa le achizitionati online) .

La plasarea comenzii veti primi un email cu titlul „Comanda confirmata”. Dupa verificarea stocurilor si rezervarea produselor, veti primi un alt e-mail cu titlul „Produsele sunt pregatite pentru ridicare” prin care veti fi informat ca produsele sunt pregatite pentru ridicare.

Dupa primirea email-ului „Produsele sunt pregatite pentru ridicare” produsele vor fi rezervate in magazin timp de 24 de ore. Daca se doreste decalarea acestui termen, clientii sunt rugati sa trimita o solicitare pe adresa de email info@mystorage.ro  sau la telefon +40 371 33 70 60

 

COSTURILE DE TRANSPORT

Pot varia in functie de destinatie, de greutatea si marimea coletului. Tarifele produselor livrate prin firme de curierat/logistica  sunt stabilite de catre acestea  si pot fi achitate la DESTINATIE (de catre client) sau la EXPEDITIE (caz in care costurile de transport se vor adauga la valoarea facturii.

COMANDA

Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  2. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de My Storage , in cazul platii online;
  3. Datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
  4. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,

  1. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur
  2. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
  3. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  4. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
  5. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
  6. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

 

FACTURARE – PLATA

Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.mystorage.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de My Storage precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.